Sabtu, 10 April 2010

Aku

aku adalah hanya aku.. kadang2 aku mcm xkenal diri aku, atau sikap aku.. entah la sikap ku kadang2 sukar dijangka dan ramai yang xsuka ngn sikapku.. biaq ah.. bkn aku kacau orang pn kan.. yang diaorg nk sibuk napa.. aku tau dan sedar yang aku xlayak pn menaruh harapan pada sesiapa.. terima kasih ya allah krn aku telh diberi peluang merasai kebahagiaan w/pn sekejap cuma.. itupn dah cukup.. aku bersyukur sgt.. sendirian pn lepas ne adalah lumrh kehidupan.. adakalanya kt berteman, adakalanya perasaan inginkan teman itu telah tiada.. hanya sekadar kawan.. itu yng lebih baik.. xmenaruh harapan dan memberi harapan kerana takut akan dikecewakan atau mengecewakn... mana satu pedih.. entah la.. seringkali disalahkan apabila mengecewakan tp apb dikecewa mcm mana pula.. entah la.. aku pn xtau.. xpyh nk pening2 fkr, lebih baik forget it,... ambik mudah je... betul ke itu yang aku nak? enth.. brp byk entah daaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan