Sabtu, 29 Mei 2010

aku dan dia

hari ne hatiku terusik bila dapat tahu org yang kurindui rupanya sudah ada yang selalu temankan dia setiap masa dia perlukan.. perkenalan singkat aku dengan dia rupanya tidak membawa apa2 makna.. hahah apa la aku ne kan .. entah apa2.. tp apa2 pn aku doakn dia bahagia dengan pilihan hatinya.. aku lak nak fokus pada study.. itu yang lebih penting.. xde pe lagi aku nk fkr pasal laki2 ne semua.. aku dah penat utk fkr itu semua.. jadi baik aku fokuskan kepada apa yang perlu.. memang adakalanya aku rindukan suasana yang dulu namun ianya xkan kembali seperti dulu.... lgpn aku ngan dia hanya sekadar kawan sahaja... xlebih dari tu.. mungkin krn aku xramai kawan jd hati cepat terusik.. hahahah.. apa2 jer la.. baik aku layan blog ne dr aku layan perasaan aku yang xtentu arah tu.. wat pening pala jaa... ari ne cuti jadi blh la lepak umah.. membesarkan bdn .. hahaha.. apa22 jer la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan