Isnin, 11 April 2011

HaTi.... entahlah

Aku begitu ingin menyepikan diri dari segala-galanya.. maksudnya mendiamkan diri darinya .. namun aku rindu padanya.. cuma tak terluah oleh perkataan.. banyak kali sudah aku bermimpikan dirinya.. paling terakhir aku bermimpi berkenaannya ialah dia pergi untuk selama-lamanya.. aku rindu padanya namun dia bersikap endah tak endah jer.. hanya aku jer yang merinduinya.. bukan dia.. ape lah gunanya.. lagipun aku tau aku tidak setanding dengannya.. aku bkn pilihan hatinya.. aku hanya sahabat dia semata-mata.. bagaimana harus ku kikis perasaan ini.. tidak sabar rasanya untuk habis belajar supaya aku blh melupakan perasaan ku ini terhadapnya jika aku tidak bersua dengannya.. mungkin lebih mudah untuk aku melupakannya.. aku tahu hari ini dia telah kembali bertugas semula namun aku sengaja menyembunyikan diri agar tidak berchatting dengan dia.. aku tak nak setiap kali aku yang memulakan perbualan.. biar la.. klu dia rasa nak sembang ngn aku .. itu terpulang dengan dia.. aku xblh memaksa @ provoke sangat.. hehehee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan