Sabtu, 13 Februari 2010

ape eik?....

dulu aku tension jer aku main game.. semuanya game.. sampai esok nk exam pn aku still main game... member2 aku pn xleh wat pe... sampai ada member ckp ko ne cmne blh hlg tension ngn main game.. mn blh hlg tension wat cmtu.. aku ngn selamba jawb alaaa lain org lain caranya.. tp skrg aku dah xda mood nk main game kat fb... nth tiba2 jd xada mood sbb level tu semua aku dh beli .... sbb tu jer aku jd bosan.. pe daa... sabaq jer la .. ingtkan pe td... skrg ne aku rasa baik tdo klu tension... sambil tu besarkan badn hahahaa... ada2 jer aku ne.. betul kot.. nk tdo jer dah la exercise malas nk wat... tp bising bila dah naik gemuk... hahah.. biaq la xde sape nk suka kt bila dah cmne.. huhu iye ker...bkn makin tembam makin comei ker... cmei ker? nth la... dah la susah nk cr baju bila tembam... tiba2 aku rasa title hlgkan tekanan tu xsesuai utk apa yang aku tulis ne...dah la pening aku jer nk fkr tajuk tu.. aku main bantai jer bubuh tajuk cammtu.. memang xsesuaiiiii sgt2 .. hahhaaa aku peduli apa...knnnnnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan