Sabtu, 13 Februari 2010

sok valentine day...

pe ada pada valentine day.. hurmmm dalam islam xmembenarkan kita sambut tp kita still meraikanhari tersebut.. still ingt.. so sweet apabila sorg awek dapat bunga atau coklat dr pawe dia kan... atau seorang isteri mendapat hadiah dr suaminya.. terasa diri dihargai .. betulkah begitu.. entah la aku pn xtau.... kepada sape 2 nk keluar date sok selamat berbahagia la yer.. tp jgn terikut akn gaya barat.. pandai jer nk beri nasihat mcm diri aku betul sgt .. padahal aku ne la byk yang betul.. memang xlayak nak beri nasihat.. adaushh....tgk ejaan pn dah salah.. lantak laaa... yg aku sibuk nk jaga tepi kain orang lain napa kn.. tepi kain aku pn xterjaga.. ewah2.. hahahah.. sok thn br cina... meh kumpul byk2 angpau.. tp ada ker org nk bg anpau kat aku... hehehe... hahaha... huhuhuhu.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan