Ahad, 22 Januari 2012

sedihh

Teman... aku rindukan saat-saat dulu.. saat tika kita belajar bersama-sama.. kenapa sekarang ne bila dah habis belajar kita dah makin jarang berhubung, seolah-olah aku hanya wujud bila diperlukan sahaja sedangkan ko tau aku amat memerlukan mu dan menyayangimu teman.. sampainya hatimu membuatku begini.. apa salahku... aku sedih teman bila aku sering sendiri tanpamu di sisi.. sunyi bila tidak mendengar suaramu.. tp aku harus tahu ko bukan milikku ... kenapa aku harus tamak .. tidak mahu berkongsi kasih sayang sahabat dengan orang lain.. kejam kah aku atau rasa sayang yang wujud ini menjadikan aku cemburu bila mengetahui ko lebih rapat dengan teman-teman lain... lupakah aku bahawa kita hanya sekadar kawan... itulah ungkapan yang sering bermain di bibirmu bila aku mempersoalkn tentang kita.. ya kita hanya sekadar sahabat baik... tapi kenapa kini aku seolah-olah dipinggirkan olehmu.... aku sedih teman... bukan senang utkku bersahabat dengan seseorang serapat dirimu namun akhirnya aku tetap sendiri.... apakah maknanya teman.. apakah ertinya persahabatan kita ini... adakah ko sentiasa mengingatiku... bila kuutarakan persoalan itu, lantas ko menjawab tak terlintas di fikiranmu melupakanku namun apa yang ko ucapkan tidak sama dengan apa yang ko lakukan .. aku sedih ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan