Sabtu, 13 November 2010

hurmm aku memang ditakdirkan keseorangan

kali ini baru aku tau di mana kedudukan aku di hati semua org... tiada siapa yg peduli dan ambil tahu pasal diriku skrg.. biarlah itu lebih baik.. xnk termakan budi org... susah bila termakan budi.. ari ne aku cuba kuatkan diri utk stdy bagi menempuh exam esok... tapi aku rindukan dia namun kukuatkan diri dengan off hp n invisible kat ym n gmail.. dia pn lansung xsms, call n chat ngan aku.. ini bermakna jika bukan aku yang mulakan perbualan, dia xkan mula.. mean aku xpenting pn dlm hidup dia.. nape la aku ne dok mengharap lagi.. sanggup membiarkan diri terus dilukai.. entah la.. yg non muslim tu pula ari tu bkn main romantis.. la ne senyap.. ah mungkin hanya aku yang fkr bkn2.. lebih baik begini daripada aku kepenatan yang amat sgt.. ini permulaanya.. jadi aku kena kuat pada permulaan bahawa aku akan sendiri tidak kira apa yang berlaku.. kenapa nak brgantung harp pada org kn .. sedangkan aku sendiri blh tanpa bantua sesiapa.. biarlah.. aku tau adakalanya aku rasa dipergunakan semata-mata namun ku buang perasaan itu jauh2 kerana ta baik buruk sangka dengan orang kan.. rasanya cuti semester ini aku akan menyendiri lagi.. tidak pedulikan phone call, sms, email dr member sekuliah dengan ku.. aku nk hidup dalam duniaku sendiri... aku xnak kacau hidup org.. aku xnak menyusahkan org.. biarlah aku dengan diriku... itu yg lebih baik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan