Rabu, 24 November 2010

Sendiri

Sendiri lebih elok walaupun sebenarnya xelok.. namun aku rasa itu yg terbaik buatku masa ini.. aku masih berusaha untuk melupakannya.. buat apa kita nk ingt orang yang xingt kat kita.. jgn pula aku jadi hidung xmancung, pipi tersorong2 lak.. biarlah.. lgpn aku sedar aku byk kelemahan-kelemahan yang wat orang xkn blh terima aku ... skrg ne pun aku cuba berlagak happy jer sedangkan dlm hati hanya aku yang tahu namun itulah aku.. aku xkn pamerkan kesedihan yang aku alami pada org lain.. semlm adlh hari terakhir aku chatting dengan dia, insya allah itu kali terakhir kali kerana aku xnk nanti aku dianggap mengganggu ketenangan yang dia miliki.. aku doakan dia bahagia... byk pesanan yang aku tinggalkan kat dia semlm... mcm2, dah macam mak nenek lak... ari ne lak pg2 lagi dok sms aku, tp aku wat xlyn n off hp .. mls nk lyn.. tp tghari aku on blk hp automatik aku reply msg dia.. begong kan aku.. nape sukar sgt aku nk jauhkan diri dari dia.. kenapa la aku sentiasa ternanti2 akan sms @ call dr dia sedangkn xingt aku lansung.. pe la aku ne... xsedar2 lagi ke? adushh, parah lagu ne.. hahaha.. itu lah aku kata sendiri lebih baik dari berdua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan