Rabu, 5 Januari 2011

Hari ini

hari ini walaupun pada mulanya aku merasa tidak keruan kerana tindakan beraniku mlm semlm namun akhirnya aku berfikir panjang dan terbuka akhirnya aku kelegaan kerana telah menyuarakan isi hatiku padanya w/pn bkn secara terus terang namun aku tahu dia memahami maksudku.. hari ini, dia lansung tidak sms, call & chatting dgn aku sehingga saat ini.. kupujuk diri ini pada awal pg td agar tidak fikir bukan2 dan positif.. jikalau dia xnak berkawan dengan aku seperti biasa, itu hak dia... terpulang kepadanya.. aku xkan ambil hati dah lepas ne... aku akan wat seperti biasa sahaja... ini kerana aku terbaca suatu ungkapan dari sebuah novel yang berbunyi,
" Cinta datang sendiri, ia satu anugerah dan aku tak perlukan sebab untuk mencintainya. Setiap kali aku pandang wajahnya, aku tahu itulah wajah kesayanganku. Aku cuma mencari kasih sayang di situ, mencari sesuatu yang membuatkan aku merasa bahagia."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan