Isnin, 10 Januari 2011

hatiku tersentuh kerananya..

aku rasa aku tidak mampu untuk terus bercerita tentang dirinya setelah apa yang dia lakukan padaku semlm... memang aku hanya sekadar kawan baginya... dia dah xblh berdepan lama sgt dengan aku.. ada shj alasan yg dia berikan tika duduk berdua denganku.. yang paling wat aku terfikir ialah ketika lunch time dia lansung xsms tanya aku dah mkn ke? nk trn mkn sekali ker? lepas tu dia xmsk lg kelas w/pn kelas dh bermula sehingga aku sms tp dia xreply cuma lps tu br dia msk .. pastu aku dpt 1 sms dr dia gtau dia nk 1 group dgn aku utk tugasan kumpulan tu.. aku tak reply msg tu krn aku masih terkilan dengan sikapnya padaku.. ketika itu br aku perasan rupanya dia juga seperti kwn2 lain.. sehingga akhir kelas dia tidak menyapaku.. namun ketika aku menuruni tangga dia melambaikn tgn pdku tp aku wat xnampak kerana rasa terkilan ku... adakah aku pentingkan diri?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan