Khamis, 15 Julai 2010

kau sahabatku

baru je lepas sembg ngan sahabat baikku.. maklum la dapat call free selama 7 hari sempena hari lahir ku yang baru lepas.. siapa bagi call free... celcom la.. ok juga kan... blh call n sms sesuka hati.. hahahah.. macam-macam kami bualkan.. siap usik mengusik lagi kata aku rindu dia la bila xcll .. entah la siapa yang rindu siapa.. blushingnye... ekeleh malu2 pula aku ne.. memang terbit juga rindu dalam diri pada sahabatku ini.. rindu seorang teman.. kami teman tapi mesra la.. hahaha.. lagipun dia mesti dah ada kekasih hati cuma kali ini dia tidak memberitahu padaku siapa kekasih hatinya.. selalunya aku tahu siapa kekasih hatinya.. tu arr kawan baik katakan.. adakah kami sama2 menipu hati masing2 atau tak.. aku pun xtahu .. entah la... mungkin benar kami kawan baik hingga ke akhir hayat.. xsesuaiiiii la klu kami jadi couple hahahahha.. iye ker tu... ahaaahahaa.. tanya dalam hati.. adakah dalam hati ada taman.. fuhyoooo ayat.. bukan main lagi... sabar jer la... dah la masa hari lahirku , kawan baik ini tidak tahu akan hari kelahiranku tapi aku siap merajuk lagi.... kelakar kan.. bila fikir blk nak tergelak pn ada.. iye laaa aku siap marah2 lagi sebab dia lansung xingt atau xtau kot... sabar jer la.. ada juga cmtu... siap kata lagi bukan hadiah atau sambutan kupinta tapi hanya sebaris ucapan iaitu selamat hari lahir... tapi nasib baik la malam hari lahir ku ada member yang menyanyikan lagu hari lahir buatku.. terharu beb... iyelaa.. kami xpernah bersua tapi blh berkawan ... terima kasih kawan, terima kasih sahabt.. kerana sentiasa di sampingku tika aku sedih, pilu, susah, terluka, gembira dan bahagia.. ahhahaaaa... ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan