Khamis, 8 Julai 2010

^_^ (*_*)

ah.. agak lama juga tidak menjengah blog ku ini.. bukan apa.. xde idea nk mengarang dan ada masanya kepenatan yang amat sangat.. tidak lama lagi kelas akan bermula, aku pasti akan sibuk lepas ne tapi mengapa aku xbrp ready nak masuk kelas.. ah.. mungkin sebab dah lama sangt cuti kot.. semester ini aku akan sekelas ngan teman baikku.. hanya dia yang mampu bertahan dengan sikapku.. tidak ambil peduli.. sentiasa ada... dengan dia juga aku sering kali bersembang.. hanya dia kawan yang ada untuk berbincang berkaitan pelajaran sekarang ne.. kami berdua telah pasrah dan berjanji akan belajar bersungguh-sungguh kerana kami tahu kami ne tidak sepandai yang lain.. masalah kereta ku kiranya hampir selesai.. aku harap dan berdoa kereta ku tiada masalah sepanjang aku ada kuliah.. susah la jika tiada kereta.. mcm mana aku nk g kuliah, bkn dekat.. lagipun semester ini memerlukan aku kerap berulang alik dari rumah sewa ke tempat kuliah... ah tidak lama lagi bulan ramadhan bakal kunjung tiba.. puasa ganti aku dah wat.. aku tidak tahu bagaimana hari pertama g kuliah kali ne selepas lama aku menyepi kan diri.. hahaha..aku blh buat dan teruskan... insya allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan