Ahad, 25 Julai 2010

Ku Tak Tahu

Aku tak tahu kenapa dengan diriku.. kenapa aku perlu merindui ketiga-tiga lelaki yang ada dlm hidupku.. aku tiba-tiba merasai kesunyian yang teramat sangat.. sahabat baikku, seorang yang ku anggap abg dan sahabat dan seorang lagi yang muncul dalam hidupku hanya seketika.. gila kan 3 orang .. ape nak jadi denganku.. tapi yang rajin melayan karenahku adalah sahabat baikku.. entah la.. dia yang xjemu2 melayan karenah ku.. yangabg tu lak mcm menghindarkan diri selepas peristiwa kemalangan ari tu.. au tak tahu mengapa dia perlu lakukan begitu.. dah sebulan lebih kami xberjumpa.. yang seorang lagi tu memang menyepikan diri.. aku cuba untuk tidak mengingatkan dirinya namun tetap terlintas di fikiranku... entah la hati sendiri pun susah nak baca inikan nak baca hati orang lak.. dah la kat ofis mcm2 hal.. ada jer .. kereta lak lain citernya... study lagi.. aku pn xtau la.. layannn jer laaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan