Sabtu, 18 Disember 2010

kenapa terasa hati....

aku tak tahu kenapa aku terasa dengan perbuatan sahabat baikku.. benda kecil jer blh wat aku jd sensitif sgt.. aku terkilan sbb byk kali aku diperlakukan sedemikian rupa.. dia janji nk sms aku namun xda sms aku.. tetap aku juga yang kena mulakan perbualan secara online.. betapa sakitnya hatiku.. ingt nk merajuk pn bukan dia faham & tahu kenapa aku nak merajuk..ini menunjukkan aku ne bukan sesiapa baginya.. hanya ada bila diperlukan sahaja.. klu org lain aku tak peduli, ini dia yang mengaku aku sahabat baiknya.. betapa aku rasa terkilan, sedih bila mengenangkan semua ini.. adakah aku ini hanya dipergunakan semata-mata.. setiap orang yang nak rapat dengan aku bersebab.. kerana ada kepentingan diri sendiri.. aku pula demi xnak keseorangan aku sanggup dilukakan berkali-kali tapi aku tak tahu kali ini luka itu dalam atau tidak.. aku tidak tahu sampai bila aku mampu bertahan.. aku harap aku mampu bertahan sehingga akhirnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan