Rabu, 22 Disember 2010

Sedih

Aku sedih malam ini setelah bersembang dengan kakakku.. hati ini cepat tersentuh bila kakakku memberitahu abg-abg aku ramai yang tidak keja dan duduk di rumah.. makan, mak ayah yang bagi... sepatutnya diaorg la yang bagi... kenapa diaorg xsedar.. sedangkan aku anak bongsu mereka blh sedar akan tanggungjawab itu, kenapa mereka sewenang2nya berbuat demikian.. aku tidak sanggup untuk mengetahui semua itu dengan lebih mendalam kerana tika ini air mataku laju membasahi pipi comelku.. aku bg alasan kat kakak aku yang aku nk tdo.. padahal aku berendam dengan air mata.. dah la aku jauh dari keluarga... diaorg wat lak mak ayah aku mcm tu.. sampai hati diaorg.. bkn nk tlg usahakan tanah yang ada kat kg tu.. entah apa nk jadi dengan mereka aku pun xtahu... tapi aku kena kuat.. aku xblh lemah.. aku xblh suka2 membuang air mata ini... air mata ini menunjukkan aku insan yang lemah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan