Isnin, 6 Julai 2009

menyesal pun tiada guna..

kenapa kita akan merasa menyesal bila semuanya dah berlaku? aku pun tidak lari dari semua itu.. sebab itu aku tidak boleh salahkan hanya sebelah pihak jer apabila semua ini berlaku padaku.. aku sendiri yang xkuat.. salah aku sendiri.. biarlah.. mungkin ini yang perlu aku hadapi sepanjang hidupku.. aku ingt semua ini tak akan berlaku lagi tetapi ianya berlaku lagi.. kenapa? di manakah silapnya.. entah la aku yang lalai, aku yang alpa apabila dibuai perasaan sebegitu.. jadi aku kena hindarkan perasaan sebegitu.. biarlah apa orang nak kata.. mereka tidak tahu apa yang aku alami selama ini.. aku nak menangis pun dah xada air mata.. dah kering agaknya itulah aku kata menyesal pun tiada guna.. benda yang dah berlaku tak blh diundurkan masanya.. tidak boleh ditarik balik segalanya.. segalanya ku terima.. chewah cam tajuk satu citer jer.. apa daa.. adakah hati ini akan kembali membeku seperti dahulu @ lebih beku dari dahulu aku tidak tahu.. semuanya terpulanglah.. tp yang pasti hari ini fikiranku tidak menentu.. hanya jasadku yang berada di sini.. semuanya menjadi sunyi kembali.. jadi sepi.. itu mungkin yang terbaik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan