Jumaat, 22 Mei 2009

bila hati terasa rindu..

hati ini rindu.. tapi pada siapa? pada mak ayah di kg. maafkan anakmu ini kerana jarang balik. rindu pada sahabat yang telah tiada, rindu pada teman yang telah hilang, rindu pada kekasih allah dan rindu pada semuanya.. bila rindu hati jadi sayu, entah apa ubatnya bila aku rindu seseorang ne. aku hanya mampu memandang wajahnya dari kejauhan. adakah orang yang kita rindu merasai apa yang kita rasa? entah la aku pun xtau.. rasa rindu hanya terbuku di hati, sukar untuk di luahkan.. apa yang patut aku lakukan jika rindu pada orang yang xnak jumpe aku? aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa. rindu pada Allah kekal abadi kan.. jangan mengigau dah la... tu dah kira tahap bahaya.. kronik .. aku xtau rinduku padanya tahap mana.. biar angin malam yang menyampaikan rasa rinduku padanya.. mudah-mudahan dia juga begitu.. huyoo jiwangnya.. rasanya cukup la setakat ne.. nanti susah kalau berlarutan membebel ne.. xblh nak berhenti.. panjang umur saya sambg lagi... apa2 pun tangann dihulur sebgai tanda kemaafan.. jika ada terguris hati, maafkan diriku.. adakalanya aku tidak sedar ketika melakukan kesalahan itu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan