Khamis, 21 Mei 2009

Penantian..

bilakah bermulanya penantian ini? bilakah akhirnya penantian ini.. ku sendiri tidak mengetahui.. penantian memang suatu menyakitkan.. tapi aku harus sabar menanti dan terus menanti pada yang tak pasti arah tujunya. bodohkah aku? entahlah hanya hati yang menentukan segalanya.. kerana hati adalah penentu sama ada penantian ini bererti bagiku atau tidak. berbaloikah penantian ini? aku tetap akan menanti dan terus menanti. semoga penantian ini berakhir dengan kegembiraan... apa yang pasti setiap penantian ada pengakhirannya.. ku tidak tahu bilakah berakhirnya penantian ini. hanya allah yang tahu dan menentukannya.. aku berserah padamu ya allah, ku hanya mampu memohon padamu yang allah. aku hanya insan biasa yang serba serbi kekurangan ya allah.. ku mohon kau berilah ku peluang untuk terus menanti..amin.. ku tahu menanti sahaja tiada gunanya tp apalah dayaku jika usaha yang di lakukan hanya sia-sia belaka. jadi sebab itulah aku mengambil keputusan untuk menanti dan terus menanti walaupun sakitnya terasa namun ku tahan jua.. aku tahu allah bersamamu.. aku tidak akan putus-putus berdoa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan