Rabu, 27 Mei 2009

bangun semula...


aku kena kuat.. kena bgn.. xblh rebah dan terus rebah.. biar apa yang berlaku aku kena hadapinya.. xblh lari dari semua tu.. lari xkn menyelesaikan masalah.. benda yang dah lepas dikenang pn tiada gunanya jika hanya mendatangkn keresahan dalm hati.. yang berlalu biar la berlalu.. aku kena bangun semula dengan semangat yang baru... aku kena ceria dan jangan mudah ambik hati... sikap mcm tu xelok.. aku kena hindarkan sifat mazmumah.. kena lawan ngan sifat mahmudah.. tp aku perlu sokongan dari semua agar aku tidak cepat melatah atau cepat putus asa.. kena tetapkn pendirian.. dan sentiasa ingt Allah ada di samping ku.. mohon la padanya kn.. cerita padanya jika ada masalah. nak menangis pn depan dia.. tapi aku jangan alpa bila dlm keseronokan atau kesenangan.. ya allah kau berikan lah ku kekuatan untuk menghadapi cabaran hidup ini.. andai aku alpa .. kau ingtkn la ya allah.. sesungguhnya kau maha yang lebih mengetahui... aku berserah padmu ya allah.. amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan