Jumaat, 22 Mei 2009

bosannya..

ah bosannya ari ne.. xtau nape.. mungkin sebab hati yang xberapa sihat kot tp diri makin sihat.. entah la naper jadi mcm tu.. orang kat hati senang.. terbalik tu.. coz bila susah asyik makan jer tu yang berat badan naik. nak lagi kalau lapar sendiri masak.. lagilah.. orang memberi kita merasa.. jadi kalau dah memasak xada selera dah nk makan coz kita yang hidu dulu bau makanan tu.. kenyang tang tu jer .. iyolaa tu.. entah apa yang aku merepek ne. hahahaha... aku kena ceria walau apa yang terjadi.. dont give up girl.. tapi kan naper seorang yang bernama wanita suka mencubit.. ha tu la korang laki suka sangat menyakat wanita.. kan dah kena cubit..padan muka.. tapi kalau cubit manja mesti korang suka kan.. ekeleh.. jangan nak nafikan lak.. chewah.. banyak pula celoteh aku kali ne.. entah la aku jadi bosan ari ne coz ramai yang cuti.. kalau x blh kacau diorang semua.. hahaha.. entahlah sejak bila aku jadi pengacau kat ofis.. nak ceriakan keadaan katakan.. aku masih ingt kata-kata seseorang itu bahawa tiada orang lain yang mampu mengubah diri kita melainkn diri sendiri.. betul kan..kalau x cmne nak berjaya kan.. tapi kan aku tgh rindukan family aku ne.. nak balik jauh.. apa kata aku g melancong eik? g jejalan memane ker.. ikut ke mana kaki aku melangkah.. hahahah.. jalan kl pun xlepas ada hati nak g melancong kan.. apa la aku ne.. aduh2 aduh.. la aku baru perasan yang aku byk guna perkataan "kan" la.. apa nak jadi la.. jadi aku mengarang dah terus mengarang walau pun entah apa2 entah.. apa nak wat eik? ha apa kata kita kongsi citer nak tak.. apa2 pun aku doakan semua umat di dunia ini tidak kira yang muslim atau tak agar dilindungi oleh Allah SWT dan dijauhkan segala bencana.. amin.. sama-sama la kita berdoa yer.. kita hidup dalam negara yang majmuk.. berutung tau.. ok lah kita berhenti seketika berceloteh ne.. nanti ada orang bosan lak dgr citer aku.. ahahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan