Selasa, 2 Jun 2009

kelakarnya..

hidup biar enjoy.. yang berlalu ku biar berlalu kerana apa yang berlalu xkan kembali.. menangis pn xada guna.. sabtu lepas aku g ipoh, kenduri sambut menantu akak aku.. yang aku tak blh lupa adalah masa aku g shopping beli brg dapur kat tesco extra ialah aku tersalah pilih sayur.. siap gaduh lagi ngan hubby member.. nak juga menang.. ingt sendiri teror sgt la tu.. ms tu km ngah pilih sayur kailan nak wat kailan ikan masin la kiranya tp sya pilih salad.. sampai kat umah masak baru perasan yg salah pilih. dahsyat kn.. xblh jadi tukang masak klu cmne.. tp nasib baik hubby member xcerewet.. dia mkn juga tanpa komen.. sya yang termalu sendiri.. segan pn ada.. tapi saya happy semasa berada di ipoh.. lepas tu g kenduri kat kuala kangsar lak.. sampai sana dah lambt kena cuci pinggan.. kena usik lagi baju cantik2 kena cuci pinggan.. diaorg siap ambik gambr lagi sebagai bukti cuci pinggan.. habis aksi2 cuci pinggan kena ambik gambr.. semuanya menceriakan saya.. rasa hilang semua kesedihan di hati.. satu lagi ms blk semalm ingt nk berhenti kat hentian duta.. punya lah tahan mata mengantuk, alih2 dah samapi puduraya.. sian kat member tunggu kat hentian duta kena g puduraya ambik saya.. apa2 jer la kn..yang penting happy.. lama dah update blog ne.. rindu lak rasa di hati.. sama2 lah kita berdoa agar beroleh kegembiraan dan kebahagiaan tidak kira di mana berada.. amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan