Rabu, 17 Jun 2009

salahkah aku?

aku hanya ingin meluahkan apa yang terpendam di hati ini.. entah la kenapa semuanya terjadi padaku.. adakah aku tidak layak untuk bergembira seperti orang lain.. adakah ini balasan yang ku terima kerana telah melukakan hati seorang insan yang benar2 mencintai ku.. kalau ini balasannya aku kena terima dengan redha.. dengan hati yang lapang.. salahkah aku nak berkawan? tetapi bila berkawan perasaan lain yang muncul pada sahabat yang satu lagi.. itu yang membuatkan diriku serba salah untuk menerima lamaran menjadi kekasih @ isteri.. kerana perkenalan yang singkat boleh mewujudkan perasaan kasih, perasaan sayang lebih dari seorang sahabat.. tapi bagi diriku hati ini sukar untuk mewujudkan perasaan seperti itu. dan diaorg xblh terima bila ianya ditolak olehku.. mereka terus tidak ingin berkawan denganku.. aku jadi takut untuk mencari kawan kerana takut jadi begini.. tp adkh ini petunjuk supaya aku membukakan pintu hati ini.. aku hanya mampu menghulurkan kemaafan kepada mereka dan memohon agar jangan putuskan silaturrahim antara kami tp siapa yang nak terima setelah disakiti.. itu lah yang membuat aku merasa sedih sehingga hendak menangis dibuatnya.. aku hanya mampu berdoa supaya mereka bahagia dan gembira selalu w/pn bukan dengan diriku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan