Isnin, 29 Jun 2009

sebuah perasaan..

apakah ertinya perasaan ini? aku tidak tahu.. aku terasa ingin sekali dekat dengannya, ingin disampingnya, ingin mendengar suaranya selalu, sentiasa tersenyum bila dapat sms drnya, hati jadi tak tenang, jantung berdegup dengan kencang.. perasaan kasih kah ini? atau cintakah namanya itu? aku termalu sendiri.. betulkah aku sedang di lamun cinta? seriuskah ini? aku tak tahu.. tapi kalau cinta aku jadi takut.. takut pada segala-galanya, takut pada kehilangan kemanisan cinta itu.. memang permulaan cinta itu manis tetapi lama kelamaan akan pudar.. itu yang aku tidak suka.. cinta biasanya begitu.. hanya hangat di permulaan tp makin lama makin kelam kerana tidak dibajai dengan kasih sayang.. betulkah itu? entah la.. bak kata orang langit xselalunya cerah.. dalam manis ada pahitnya.. itu la asam garam kehidupan.. adkh bila cinta senang dilafazkan akan senang dilupakan? betulkah begitu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan