Isnin, 15 Jun 2009

-@ Lupakan Segalanya @-

hurm... aku patut lupakan segala kenangan itu jika ianya hanyalah fantasi dan bukannya realiti.. kita hidup dalam realiti.. kenapa nak berfantasi kan.. tp bagaimanakah caranya untuk aku melupakan segalanya itu.. segala memori bersamanya ada di sini.. arghhhhh lupakan.. lupakannya.. dia pn tidak ingt akan aku lagi naper aku nk ingt dia.. nak berkawan sahaja pn dia xnak.. mcm dia xnak ada apa2 hbgn dengan aku w/pn sekadar kawan.. biarlah asalkan dia bahagia.. aku harus tabah menghadapi kehilangan itu kerana aku sendiri yang menciptakan kehilangan itu.. padahnya aku tanggung sendiri.. biar lah sakit pn sendiri yang rasa.. asalkan xmenyakiti hati orang lain sudah lah.. xmembuat hidup orang lain merana oklah.. tp aku xtau sama ada aku dah wat org sakit hati atau tidak.. tiba2 jer org tu jauhkan diri aku tanpa aku tau apa salah yang telah aku buat.. entah pengalaman lalu telah mengubah hidupku menjadii... ape eik? dingin kot .... hahaha dingin konon.. ingat dingin salju apa... pirrrrrahhhh nak jiwang karat lak.. aku mana layak nak cintan cintun.. masa begitu telah berlalu dengan begitu saja dan dengan pantas..sudah lumrah manusia dah berlalu pergi @ kehilangan baru nak mnecari.. baru nak menghargai.. kenapa begitu eik? sebab xkuat kot.. sebab tu aku perlu lupakannya supaya masa yang ada tidak terbuang begitu saja tapi entah lah hati jadi kaku .. dingin sedinginnya.. kalau ada pn xblh dipercaya kerana bagiku semua itu ingin mengambil kesempatan di atas kesulitan sahaja.. aku harap aku dapat melupakan segala kenangan pahit agar dapat memulakan kehidupan yang baru..insya allah.. amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan