Ahad, 7 Jun 2009

hari-hariku..


ari ne sepatutnya aku kuar p tgk wayang ngan member2 chatting kat klcc. cdgnya nak tgk citer night at museum 2.. alih2 xjadi sebab aku hilang mood bila ramai tarik diri last minute.. xsyok la xramai.. xmeriah.. lgpn aku xkenal lagi semua diaorg tu.. itulah caranya untuk ku mengubat kesepian di hati ini.. entah kenapa aku berubaha jadi begini.. harap perubahan ini mengarah kepada kebaikan.. iye laa nak kuar pn xberteman.. kejam kah aku membuat teman2 sebegitu.. ada yang mengajak kuar berdua tapi aku xberminat.. aku takut.. klu kuar ramai2 xape gak.. entah lah.. mungkin kerana pengalaman yang lalu kot.. aku sendiri tidak pasti.. selalu sahaja jika aku yang plan mesti xjadi.. adkh aku ne pembawa sial? atau pembawa malang pada org lain?.. xbaik kn aku fikir mcm tu.. mcm salahkan Allah pula.. ya Allah ampun kan lah hambamu ini yang khilaf.. semua ini dugaan darimu untuk menguji keimananku.. mampukah aku hadapinya.. aku yang pilih jalan ini untuk berchatting pada org yang tak dikenali.. kalau memang betul org tu bersifat baik.. ok la. kalau x memang aku sendiri cari nasib.. ada org kata pengalaman mendewasakan kita.. pengalaman mengajar kita lebih berhati-hati tapi bagaimanakah dengan diriku ini?? entah la aku pn xtau.. kekdg tension bila dok sorg2.. klu bising sgt pn xleh.. mood kekadg xbetul.. sbb xramai yang berani dkt dgn diriku kerana depa beranggapan aku garang.. biaq la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan