Ahad, 21 Jun 2009

---- AKU HANYA SEORANG INSAN-------

aku sedar aku hanya seorang insan yang serba kekurangan.. insan yang kerdil di mata sesiapa pn.. aku xlayak dapat apa2 pn .. biarlah aku begini.. hidup dalam sepi.. tak perlu memujuk ku kerana ianya tidak akan berhasil.. telah ku biarkan hidupku ibarat mayat hidup semula.. hanya luaran gembira tp di hati hanya aku yang tahu.. biar la.. agak2nya blh jadi aku ne mayat yang hidup semula.. entah la.. cuba korang bygkan jika aku adalah mayat yang menghantui hidup kalian.. apa akan jadi agaknya... ahh semua tu hanya hayalan dalam igauan mimpi.. tiada yang benar.. tiada kaitan pun.. aku hanya merapu untuk menghilangkan kebosanan dan kemarahanku.. biar la... orang mesti ingt aku ne dah xbetul kan.. hahahaha... hidup kena gembira.. xleh sedih2.. kerana hidup hanya sementara.. entah esok entah lusa maut akan memanggilku menghadap allah..entah mungkin aku ne memang dah xbetul.. nak kena masuk tanjung rambutan agaknya.. biar aman hidup semua orang kan.. xkena kacau dengan aku.. teringat lak aku citer toyol.. entah la apa yang aku merepek ne.. aku bkn nak tarik perhatian sesiapa .. xada niat pn.. aku xperlukan simpati tu semua.. biasalah kekadang mood aku xok jadi mcm ne.. orang xkan faham aku kerana aku sendiri xfaham diri sendiri.. mesti korang gelak kn.. apa la aku ne diri sendiri pn xfaham.. biar la... aku hanya menunggu masa... buhbye(salam maaf dariku)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan