Ahad, 21 Jun 2009

kemarahan

kenapa sifat amarah ku datang lagi.. dah lama aku kawal sikap marah ku supaya tidak panas baran tapi kenapa sekarang aku jadi pemarah lagi.. perubahan hormon kah itu? entah la .. yang pasti mood aku ngah xelok skrg.. sesape wat pasal ngan aku memang akan kena...kena debik ngan aku.. xtau la camne nak hlgkan kemarahan aku.. punca aku marah.. entah tiba2 jer aku rasa nak marah ne... jadi aku lepaskan geram kat sini daripada aku lepaskan marah kat orang lain nanti diaorg kecik hati ngan aku n xnak kawan ngan aku lak.. biasalah kn aku ne sapa jer di mata diaorg semua.. tunggul kayu agaknya.. atau bola.. atau apa2 jer yang blh diperlakukan sesuka hati.. sebab tu aku xnak ada perasaan macam ne.. aku dah mati.. mati untuk selama-lamanya... semuanya sebab salah aku sendiri... aku mati lagi baik dari menyusahkan orang kan.. biar semua orang puas hati, gembira bila aku xada jadi xada sapa nak kacau kehidupan mereka.. adanya aku hanya mengganggu ketenteraman mereka sahaja.. baik aku akan pergi dan jangan cari aku lagi.. semuanya yang aku karangkan atas dasar kemarahan semata-mata...arggggghhhhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan