Rabu, 3 Jun 2009

tak sihat..

ari ne aku xberapa sihat tapi ku gagahkan juga jari jemari ku untuk menaip apa2 jer.. sejenak aku berfikir nak menulis apa ari ne.. entah la.. keja dah mula banyak.. aku kena selesaikan juga xkira camne pn cuma kesihatan ku tidak begitu mengizinkan.. ini hanya dugaan dari allah untuk hambanya.. aku kuatkan diri utk terus buat keja. aku xnak nanti kerana aku tak sihat menyusahkan orang lain take over kerja aku.. diaorg pn ada keja sendiri.. insya allah aku blh siapkan hari ne gak.. aku xnk jadi lemah kerana yg remeh temeh.. aku dah janji pada diri sendiri xkan manjakan diri lagi, xkan jadi lemah lagi jadi aku xblh cepat putus asa sekarang.. aku tahu allah ada di sisi hambanya tidak kira hambanya memerlukan Dia atau tak.. allah sentiasa memerhati apa yang hambanya lakukan baik yang buruk atau baik.. semoga semua pembaca tak kira yang muslim atau tak sihat walafiat selalu dan dirahmati olehNya.. betapa bertuahnya kita hidup di bumi ciptaan Allah ini tanpa sebarang musibah.. sama2 la kita berdoa semoga ianya terus berkekalan.. amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan