Rabu, 2 Jun 2010

adakah sampai di sini sahaja...

xtau pe yang aku nk katakan mlm.. entah la xtau nk kata pe.. aku rindukan kancilku.. aku htr jumpa mekanik 12hb mei 2010.. sampai skrg xsiap lagi.. teruk sgt ke sampai mengambil masa yang lama utk disiapkan tp nasib baik la ne aku xguna sgt keta.. kuliah xmula lg tp nanti aku kena jaga anak2 lak.. aku dah rasa cam tawar hati nk teruskan blog ne.. aku ngh fkrkn adakah patut aku wat blog lain? entah la... tiba2 hilang rasa minat ku nk mengarang... nak blogging.. aku xtau nape.. thn lepas pn aku ingtkan aku dah xupdate blog aku tp aku tetap update gak blog ne w/pn kadang2.. cuma akhir2 ne je aku kerap update blog aku.. adakah aku telah ketandusan kata-kata? aku pn xtau... tiba2 aku fikir ingin kembali ke kg halaman ku yang jauh nun di sana.. patutkah aku bertukar tpt kerja dlm ms terdekat ne? enta.. tp hati ini mcm dah xada hati nak teruskan hidup di sini... aku xtau.. fkrn ku bercelaru.. apa yang aku fkr pn aku xtau.. sedangkan dulu aku pernah berjanj dengan sendiri yang aku xkan bertukar sekiranya belum dinaikkan pangkat.. adakah aku takut result akhir peperiksaan aku xsebaik yang aku ingin kan.. tapi result akhirku adlh hjg thn depan.. adkh aku nak lari membawa diri ... dengan lari sebegitu, mana mungkin tidak timbul pelbagai persoalan di minda rakan-rakan sejawatku... arghhh... ingin saja ku belari membawa diri ke tempat yang tiada siapa mengenaliku.. tapi berdayakah aku berbuat demikian.. aku punya mak ayah.. lari bkn penyelesaian masalah namun mengapa aku rasa tawar hati skrg utk terus bekerja di sini.. entah la.. aku rindukan mak ayah ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan