Khamis, 17 Jun 2010

pabila maaf diutarakan..

bila kata maaf dia utarakan padaku pagi ini.. marahku reda sedangkan mlm td habis member2 aku kena tempias marahku.. apa dah jadi denganku.. namun aku tetap sedih dengan terkilan.. entah lah dalam pada itu rindu bertandang.. ah mengapa perasaan ini memainkan diriku,.. menyeksa diriku.. aku ingtkan dia akan buat xkisah pada diriku namun dia memohon maaf pg ne.. namun aku hanya jawab xada apa yang perlu di maafkan .. apa yang dia katakan tu betul.. entah la apa dah jadi dengan diriku kerana bila dengan dia aku jadi mcm bkn diri aku je,.. ari ne saja kerap kali aku teringtkan dia namun aku sedih bila teringtkan dia tambh lagi melihatkan gambr baru di satu laman sesawang.. sampai aku terfikir adakah dia merokok... timbul semula kemarahan ku.. kenapa dia bersikap begitu.. ahh.. tapi siapa aku utk melarang, menghalang.. itu hak dia.. tapi aku sebagai sahabat patut menasihati mana yang xbetul.. tp nanti apa yang utarakan xbetul dia akan kata betul dan kata aku ne suka sgt nak melawan ckp dia.. entah lah.. adakah aku begitu.. aku pn xtau.. ahhh seksanya punya perasaan sebegini,....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan