Rabu, 16 Jun 2010

geramnnyaaaaaaaaaaa

geram pn ada, benci pn ada .. entah la nape aku blh sensitif pada pertemuan kali ne.. aku blh merajuk dengan gurauannya.. entah .. aku jadi cepat marah sedangkan dia blh bersabar.. ya allah kenapa aku jadi camtu.. entah .. aku mcm tunjukkn yang aku ne cemburu dengan kawan perempuannya.. aku jadi xtentu hala.. xpuas bertemu sekejap sgt namun apakan daya dia pn ada hal lain.. xtau bila kami akan bertemu semula .. entah la.. aku xtau tp yang pasti ari ne aku jadi geram, marah, benci dan macam2 padanya... teringin menangis namun air mata ini xnak kuar dah..bagus juga.. wat pe nak menangis kerana lelaki.. xada gunanya.. aku harap perasaan ini hanya seketika bkn berterusan .. ku tidak mahu jiwaku kacau krn aku tau aku bkn pilihan hatinya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan