Khamis, 17 Jun 2010

hari ini.. pergilah

pergilah semuanya.. aku xnk teringatkan si dia.. dia bkn peduli pn perasaan aku.. dia xtau dia dah mendera perasaan aku.. ah biar lah.. kan aku dah kata aku xnk perkataan CINTA itu wujud dalam kamus hidupku.. aku harus lupakan semua tu.. pertemuan kami hanya kebetulan dan sudah pn berakhir.. biarlah aku malas nak melayan perasaan yang entah apakah ini.. mustahil cinta tapi kenapa rindu, kenapa cemburu .. ahhhh aku sendiri tidak pasti.. aku jadi keliru.. aku ingin bersendirian.. supaya apa yang berlaku xkan mengganggu perjalanan hidupku.. padanya aku ne siapa.. cukup la dengan pertemuan mlm td.. aku nak pergi dari segala-galanya .. aku blh hidup tanpanya.. biar la aku sendiri uruskan hal diriku..aku xkan ambil peduli pada dirinya.. tapi blh kah? entah lah .. aku pn xtau ... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan