Khamis, 17 Jun 2010

tenangkah...

tenangkah hatiku dengan berbuat demikian .. huh.. entah la.. aku ingin melupakan semua ne dengan secepatnya.. kenapa muncul kembali .. ahh baik aku diamkan diri... tp blhkah berdiam diri itu menenangkan hatiku ini.. ah memang pedih pada permulaannya.. kan sebelum ini aku pernah juga pujuk hatiku sebegitu dan berjaya tetapi kehadirannya mengocak ketenangan hatiku ini.. kenapa.. adushh.. aku jadi xtentu.. ah.. baik layan novel la.. cinta xsemestinya bersatu.. cinta xsemestinya memiliki.. jadi aku akan lepaskan jika itu yang mengembirakan dia.. aku xberani utk berterus terang kerana aku tidak pasti akan perasaan ini.. aku takut perasaan ini hanya mainan semata-mata... ah.. aku blh hidup tanpa perasaaan ini.. aku nak buang semua ne.. jangan muncul lagi wahai perasaan sebegini.. jangan dera aku sebegini. ahh.. baik aku jalani hidup seperti biasa tanpa mengingatkan perkara itu.. jangan menghantui ku lagi.. bagaimanakah caranya.. aku tahu.. aku kena dekatkan diri pada allah.. berfikir secara rasional.. jangan ambil tindakan tanpa berfikir atau terburu-buru.. kelak menyesal pn tiada gunanya. .. cinta pada manusia tidak kekal tetapi mencintai allah yang satu kekal abadi.. akhirnya aku tahu mana jawapannya.. terima kasih ya allah ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan