Sabtu, 12 Jun 2010

entah

pe yang ingin ku lakarkan pada malam ne aku pn xtau.. fikiran bercelaru.. esok genap sebulan keta ku di baiki.. sepatutnya ari ne aku dpt keta tu tp pam break bocor blk lak.. entah la.. yang tu satu hal.. aku pening pala.. xtau brp aku byr nanti.. arghh... ptg td dpt panggilan dr kg.. arghh.. menuntut aku utk berbakti pada keluarga.. aku xtau aku mampu lakukan ke tak.. memang ada berita yang mengembirakan hari ne tp byk lagi perkara yang aku kena settle kan.. aku dah biasa mengalah dan tidak membantah.. aku xtau la cmna nanti aku nk selesaikan semua perkara tu dalam masa terdekat ne.. sebab itu aku ingin bersendirian seketika .. tidak mahu terlibat dengan rakan2 sekuliah ku.. lebih byk mendiamkan diri.. diri ini terasa nk demam kembali namun kukuatkan diri agar tidak demam.. aku tidak blh lemah.. semua ini hanya dugaan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan